تایمر آبیاری هوشمند آسانه 

آیا به دنبال خرید تجهیزات آبیاری هستید؟  به دنبال راهی برای آبیاری اتوماتیک باغ و باغچه خود هستید ؟ و یا می خواهید بدون صرف هزینه رفت و آمد و یا نیروی انسانی باغ و ویلای خود را آبیاری کنید ؟

خانه هوشمند آسانه با تایمر هوشمند آبیاری راه حل مشکل شماست .

تایمرهای هوشمند آبیاری برای مدیریت و کنترل از راه دور  آبیاری فضاهای سبز مورد استفاده قرار میگیرند. با نصب این دستگاه، قادر خواهید بود، در هر زمان و از هر مکان، شیر های برقی آب متصل به سیستم را کنترل نمایید. 

یکی از دغدغه های مهم در آبیاری فضای سبز استفاده بهینه از منابع آبی و آبیاری به موقع فضای سبز داخل و بیرونی است . به لطف تایمر آبیاری هوشمند آسانه امکان آبیاری خودکار و برنامه ریزی شده فضای سبز فراهم آمده است. 

تایمر هوشمند آبیاری آسانه با تنظیم میزان آبیاری قطره ای در زمانبندی های تعیین شده نگرانی ها را در مورد رسیدگی به گیاهان را از میان برداشته و از هدر رفتن آب به علت آبیاری بیش از حد و بی موقع جلوگیری میکند.

 

قابلیت های تایمر هوشمند آبیاری آسانه

امکان اتصال به وای فای و اینترنت 

یکی از اصلی ترین قابلیت سیستم آبیاری هوشمند آسانه  امکان اتصال به اینترنت وای فای است. با این امکان ، قالبیت کنترل از راه دور را فراهم می کند.

دارای سیم کارت داخلی 

سیستم آبیاری هوشمند آسانه دارای ماژول سیم کارت داخلی است .  امکان دریافت اینترنت از سیم کارت داخلی و همچنین ارسال پیام  از طریق این سیم کارت فراهم است.

امکان کنترل از راه دور تایمر هوشمند آبیاری آسانه

تایمر هوشمند آبیاری آسانه با استفاده از اپلیکیشن و وب اپ به راحتی با اینترنت از هر جایی از دنیا قابل کنترل است. میتوان مستقیم شیر های برقی را اینترنتی باز و بسته کرد. تنظیماتی که برای سیستم قبلا انجام داده ایم را باتوجه به  تغییر شرایط و نیاز ، به صورت اینترنتی تغییر داد .

امکان اتصال همزامان چند شیر برقی 

سیستم آبیاری هوشمند آسانه دارای چند مدل با کانال های مختلف ۱و ۲ و ۴ کانال است . با توجه به نیاز خود می توانید انواع مدل را تهیه کنید.

آبیاری هوشمند

امکان تنظیم تایمرهای مختلف برای هر یک از کنترلر ها

تایمرهای هوشمند آسانه این قابلیت را دارا می باشند که برای هر کدام از کانال ها زمانبندی های مختلف و متفاوتی تعریف کنیم . هر کانال سر تایم های تنظیم شده خود شروع به آبیاری اتوماتیک خواهد کرد.

امکان کار با شبکه داخلی و لوکال در تایمر آبیاری هوشمند آسانه

تایمر هوشمند آسانه دارای وای فای داخلی می باشد . با اتصال مستقیم به وای فای داخلی سیستم ، بدون نیاز به اینتر نت با اپلیکیشن آسانه به صورت مستقیم قابل کنترل است . تایمر ها و تنظیمات در حافظه داخلی ذخیره می شود .

امکان ادغام با انواع سنسورهای دما و رطوبت سنج

یکی دیگر از قابلیت های سیستم آبیاری هوشمند آسانه ارتباط با سنسورهای دما و رطوبت است.  با توجه به اطلاعاتی که از سنسور ها دریافت می کند ، قادر است کاملا هوشمندانه و خودکار کنترل آبیاری را در دست گیرد .

امکان کنترل تایمر آبیاری با ریموت RF 

با این دستگاه میتوانید بوسیله ریموت کنترل رادیویی خروجی ها را خاموش و روشن کنید. گیرنده رادیویی این دستگاه این امکان را میدهد تا سنسورهای مختلف بیسیم را به این دستگاه متصل کنید.

تعریف زمانبندی و سناریوهای نامحدود در تایمر هوشمند آبیاری آسانه

به تعداد نا محدود و با توجه به نیاز کاربر ، امکان ذخیره سازی انواع زمانبندی ها در سیستم فراهم است .

امکان اتصال تایمر آبیاری هوشمند به سرور ابری آسانه

یکی دیگر از ویژگی هایی که سیستم آبیاری هوشمند آسانه را از مابقی تایمر های هوشمند آبیاری متمایز می کند ، همین قابلیت اتصال به سرور ابری آسانه است . با اتصال به سرور ابری آسانه تمامی امکانات سناریو ها ،  آلارم ها و اطلاع رسانی های موجود در سرور خانه هوشمند آسانه بهره مند خواهد شد .

دارای اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

اپلیکیشن اندروید و وب اپ آسانه دارای کاربری آسان و ظاهری کاربر پسند می باشند . امکان کنترل تایمر آبیاری هوشمند آسانه را در هر موبایل تبلت و حتی لب تاپ و کامپیوتر را فراهم می نمایند .

آبیاری هوشمند

قابل استفاده برای انواع مصارف

سیستم هوشمند آبیاری آسانه را می توان برای تمام مصارف کلان و خرد پیاده سازی و استفاده کرد. چه مصارف خرد خانگی مانند آبیاری اتوماتیک گلدان یا آبیاری اتوماتیک باغچه .

 و همچنین آبیاری هوشمند مزارع  ، آبیاری هوشمند باغ ، آبیاری هوشمند گلخانه ، با سیستم هوشمند آبیاری آسانه قابل پیاده سازیست.

دریافت بازخورد از فرمان ارسالی

سیستم هوشمند آبیاری آسانه طوری طراحی شده که چنانچه فرمانی به سیتم آبیاری ارسال شود ، نتیجه اجرای فرمان باز خورد خواهد شد. بدین ترتیب کاربر از اجرای قطعی فرمان مطمئن خواهد شد. همچنین جنانچه وضعیت هریک از تایمر های آبیاری هوشمند تغییر کند این تغییر وضعیت در اپ آسانه نمایش داده خواهد شد.

امکان ارسال اسمس و ایمیل در تایمر اتوماتیک و هوشمند آسانه

با تغییر در وضعیت تایمر های آبیاری هوشمند ، سیستم قادر است که با ارسال ایمیل و اس مس کاربر را از تغییر وضعیت مطلع سازد .

 

اپلیکیشن آبیاری

امکان کار با فرمان صوتی گوگل

یکی دیگر از ویژگی های متمایز کننده سیستم آبیاری هوشمند آسانه با سایر انواع تایمر آبیاری هوشمند همین فرمان صوتی است. با این امکان کاربر قادر است تنها با صدا زدن سناریوی تعریف شده در سیستم با استفاده از گوگل اسیستنت سیستم آبیاری را کنترل کند .

assistant

امکان ارتباط با IFTTT

 از دیگر ویژگی های متمایز کننده  سیستم آبیاری هوشمند آسانه همین پشتیبانی از فناوری IFTTT  است. با این امکان سیستم آبیاری هوشمند آسانه قابلیت اتصال به تمامی پلتفرم های خانه هوشمند مانند گوگل ، الکسا و .. را دارد.  میتوان با پروتکل IFTTT این سیتم را با سایر پیام رسانها و پرتوکول ها ادغام کرد.

ifttt

راه اندازی تایمر ابیاری هوشمند آسانه

برای راه اندازی تایمرهای هوشمند اسانه بستگی به محل نصب ، انتخاب های مختلفی پیش روی شماست. مجموعه محصولات هوشمند سازی آبیاری آسانه از حیث امکانات ارتباطی و سنسورها این امکان را به شما میدهد تا متناسب با بودجه خود تجهیزات مناسب را انتخاب کنید . قیمت سیستم آبیاری هوشمند بستگی زیادی به ابعاد و امکانات جانبی آن دارد. 

اگر در محل نصب سیستم آبیاری هوشمند شبکه بیسیم اینترنت وای فای داشته باشید میتوانید از تایمرهای هوشمند وای فای آسانه استفاده کنید . اما در صورتی که محل نصب آبیاری قطره ای شما دارای اینترنت نباشد ، میتوانید از ماژولهای هوشمند سازی سیمکارتی استفاده کنید. این تجهیزات هوشمند امکان ارتباط از طریق اینترنت سیمکارت را برای شما محیا میسازند و دیگر نیازی به مودم اینترنتی ندارید.