هفت پیش بینی برای خانه هوشمند آینده

آینده زندگی هوشمند

  

برداشت فردا از زندگی دوستدار محیط زیست چگونه خواهد بود؟ آینده‌شناس تام چیزیرایت پیش‌بینی‌های خود را در مورد اینکه چگونه خانه‌های هوشمند ما را قادر می‌سازد تا پایدارتر زندگی کنیم را به اشتراک می‌گذارد.

 

تغییر نحوه زندگی ما برای مقابله با وضعیت اضطراری آب و هوا بسیار مهم است و این چیزی است که همه ما می توانیم در آن سهیم باشیم و بسیاری از ما می خواهیم به سمت آینده ای پایدارتر حرکت کنند.

 

با این حال، علیرغم تمایل به زندگی سبزتر، نظرسنجی ها نشان میدهد  که ۴۱٪ از مردم نمی دانند از کجا شروع کنند، و ۳۷٪ فکر نمی کنند که انتقال آسانی باشد. به گفته آینده‌شناس، تام چیزیرایت، فناوری هوشمند برای ایجاد یک آینده سبز نقش محوری خواهد داشت تا پذیرش آن را بین جامعه آسان تر کند. او می گوید: «تکنولوژی هوشمند قبلاً پیچیده و گران بود، اما اکنون ساده و مقرون به صرفه است.

 

“کندو یک مثال عالی است: اکوسیستم راه حل های آن برای مدیریت گرمایش، روشنایی و برق اکنون به مردم کمک می کند تا ردپای کربن خود را در بیش از ۱٫۹ میلیون خانه در بریتانیا کاهش دهند.”

 

ما تلاش کردیم  تا پیش‌بینی‌های خود را در مورد نقش فناوری هوشمند در پایدارتر کردن خانه‌هایمان و همچنین مدیریت ردپای کربن به اشتراک بگذاریم. “مردم باید بدانند که فناوری هوشمند چگونه نه تنها از منظر پایداری، بلکه برای زندگی گسترده‌تر آنها، چه از نظر مالی و چه از طریق راحتی بیشتر، سود بیشتری برای آنها خواهد داشت.”

 

برداشت اول از فناوری هوشمند  فردا:

تا سال ۲۰۳۰، تقریباً هر خانه نوعی فناوری هوشمند خواهد داشت.

خوشبختانه، فناوری به سرعت پیشرفت می‌کند و استفاده از آن ارزان‌تر، قدرتمندتر و آسان‌تر می‌شود. با ادامه نوآوری، محصولات خانه‌های هوشمند پایدار تبدیل به یک هنجار می‌شوند و گزینه‌های هوشمند به طور فزاینده‌ای به انتخاب بدیهی برای جایگزینی چیزهایی مانند ترموستات و لامپ تبدیل می‌شوند.

 

برداشت دوم از فناوری  هوشمند فردا:

حدود یک سوم خودروهای بریتانیا تا سال ۲۰۳۰ الکتریکی خواهند شد.

تولید خودروهای الکتریکی تا سال ۲۰۲۷ ارزان‌تر از خودروهای با سوخت فسیلی خواهد بود، بنابراین قیمت‌ها حتی با پیشرفت فناوری کاهش می‌یابد. افزایش در جذب خودروهای برقی بر زندگی خانگی نیز تأثیر خواهد داشت، زیرا مردم به راحتی شارژ در خانه را انتخاب می کنند . شارژ در خانه بخشی از اکوسیستم گسترده‌تر فناوری هوشمند خواهد بود که راحتی را اضافه می‌کند و ذخیره انرژی را در خانه هوشمند شما یکپارچه می‌کند. تام می گوید.

 

برداشت سوم  از فناوری هوشمند فردا:

خانه‌ها انرژی تولید و ذخیره می‌کنند و برای تبدیل خانه‌هایشان به بخشی از شبکه انرژی پاداش دریافت می‌کنند.

قرار است انرژی خورشیدی از حدود یک میلیون خانه امروزی افزایش یابد و گزینه‌های دیگر تولید انرژی نیز به چشم می‌خورد. مخزن‌های هوشمند آب، پمپ‌های حرارتی، شارژرهای الکتریکی و باتری‌های خانگی همگی می‌توانند در سیستم انرژی آینده شرکت کنند. این بدان معناست که شما می‌توانید از برق زمانی که ارزان‌تر است (و سبزتر) استفاده کنید، همچنین می‌توانید آن را برای استفاده در مواقع نیاز ذخیره کنید ، چه توسط شما یا شخص دیگری.

 

برداشت چهارم از فناوری هوشمند فردا:

خانه ممکن است به یک کامپیوتر غول پیکر با مبلمان روبات تبدیل شود.

ما در حال حاضر جاروبرقی روباتی داریم و وسایلی مانند این کوچکتر، شیک‌تر و ارزان‌تر می‌شوند، در حالی که سایر وسایل ضروری خانگی نیز از فناوری استفاده می‌کنند. ما همه چیز را خواهیم دید، از مبلمان رباتی که می توانند با لمس یک دکمه تغییر شکل دهند تا بهترین استفاده را از فضای زندگی شما داشته باشند، تا کمد لباس های روباتی که لباس های شما را فشار می دهند و تا می کنند و سیستم های هیدروپونیک هوشمند برای تامین دائمی سبزیجات سالاد به شما تام می گوید.

 

برداشت پنجم از فناوری هوشمند فردا:

تعداد قابل توجهی از کارکنان به کار از خانه ادامه خواهند داد.

میراث قرنطینه، بسیاری از مردم نمی‌خواهند تمام وقت به دفتر بازگردند و ممکن است آنچه را که صرفه‌جویی می‌کنند در رفت و آمد صرف بهبود سبز در عایق‌سازی، تهویه و عایق صدا کنند. با استفاده از یک برنامه متمرکز، افراد بیشتری را می‌بینیم که دستگاه‌های خود را در یک اکو سیستم به یکدیگر متصل می‌کنند تا مصرف انرژی و هزینه‌های خود را بهتر نظارت و مدیریت کنند.  از این طریق می‌توانید اطمینان حاصل کنید که چراغ‌ها فقط زمانی روشن می‌شوند که شخصی در اتاق باشد یا وقتی پنجره باز می‌شود، گرمایش خاموش می‌شود.

 

برداشت ششم از فناوری هوشمند:

“زندگی نیمه جمعی به طور فزاینده ای محبوب خواهد شد.”

با کوچک شدن اندازه خانه ها، اما نه هزینه آنها، همراه با مجرد ماندن افراد برای مدت طولانی تر، زندگی نیمه جمعی منطقی است: فضاهای خصوصی کوچکتر، با طراحی پایدارتر با دسترسی به امکانات مشترک مانند سالن های ورزشی و فضاهای کاری از راه دور. تکنولوژی هوشمند نقش کلیدی در این موارد ایفا می‌کند، مدیریت دسترسی، تنظیم گرما و روشنایی بر اساس اولویت‌های ما، و تضمین امنیت تلفن شما از طریق اکوسیستم‌هایی مانند ما همچنین شاهد افزایش شبکه‌های میکرو، به‌ویژه در ساخت‌های جدید خواهیم بود، جایی که می‌توانید انرژی را در جامعه به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که انرژی به جای هدر رفتن به راحتی به خانه های مختلف منتقل می شود.

 

برداشت هفتم از فناوری هوشمند فردا:

سهام ادارات حومه شهر مورد تقاضا خواهد بود – و باید پایدار باشد.

خانواده‌ها و هم‌خانه‌ها به طور یکسان در یافتن فضاهای مناسب برای کار از خانه با هم مشکل داشتند و بر سر اینکه چه کسی بیشترین سهم را از پهنای باند دارد، اختلاف نظر داشتند. با خانه‌های کوچک‌تر ما، مردم به دنبال فضای اضافی خواهند بود – به‌ویژه ۲۰ درصد از نیروی کار که تخمین می‌زنیم ممکن است تا سال ۲۰۳۰ خوداشتغال شوند». “آنها به دنبال جایی گرم و سبک خواهند بود، اما همچنین جایی با ویژگی های پایدار خوب.”

 

البته، برخی از فناوری های فردا از امروز در دسترس هستند. ما می‌خواهیم به مردم کمک کنیم که پایدارتر، ساده‌تر و مقرون به صرفه‌تر زندگی کنند، و خانه هوشمند آسانه  به مردم این امکان را می‌دهد تا با نظارت و مدیریت مصرف انرژی خود این کار را انجام دهند. کنترل بسیاری از جنبه های خانه تنها با یک ضربه سریع بر روی برنامه آسانه و اتصال دستگاه های خود برای زندگی واقعاً هوشمندانه از طریق اینترنت آسان است . در حالی که کمدهای ربات و ریزشبکه‌ها در همه جا هنوز کاملاً اینجا نیستند، کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید در این مدت انجام دهید تا خانه خود را پایدارتر کنید .