کلید و پریز هوشمند

موبایل و خانه هوشمند

 

چرا  کلید و پریز هوشمند ؟

 

وقت آن رسیده که با جریان سبک زندگی در قرن ۲۱ همراه شوید وخانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید.اما با وجود این همه ابزارها و دستگاه های هوشمند خانه ، از کجا شروع می کنید؟و چگونه می توانید رویاهای خانه هوشمند خود را  مطابق با بودجه خود محقق کنید؟پاسخ ساده است: کلید و پریز برق هوشمند.

 

کلید و پریز هوشمند چیست؟

پریز و کلید هوشمند آداپتور کوچکی است که می تواند به یک شبکه Wi-Fi متصل شود.پس از اتصال ، می توان کلید یا پریز هوشمند را از راه دور از طریق برنامه نصب شده بر روی گوشی های هوشمند یا هر دستگاه یا وسیله ای که  به اینترنت وصل باشد  ، کنترل کرد.

یک پریز  یا کلید هوشمند را می توان با استفاده از تلفن هوشمند روشن یا خاموش کرد.کلید ، پریزهای هوشمند اتوماسیون و کنترل وسایل الکتریکی خانه را آسان می کنندو از آنجا که کم هزینه هستند ، گزینه ای مقرون به صرفه برای شماست که می توانید خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید.

در این مقاله ، نگاهی خواهیم انداخت به اینکه کلید ، پریزهای هوشمند چگونه کار می کنند ، مزایای آنها چیست و چگونه می توانید از کلید ، پریزهای هوشمند برای هوشمند سازی خانه خود استفاده کنید.

 

به وقت تحول !

وقت آن رسیده تا لوازم و دستگاه های “گنگ” خود را “هوشمندتر” کنید ،می توانید آنها را به برق متصل کنید و از سهولت کنترل آنها لذت ببریدشما به دنبال خاموش کردن چراغ منزل خود هستید وقتی که شما در خانه نیستید

بیایید این را بپذیریم: هیچ کس دوست ندارد صبح  زودتر از خواب بیدار شود تا دستگاه قهوه را روشن کند.یا هنگام رفتن به رختخواب فراموش کرده اید چراغ های سالن را خاموش کنید ! راه حل در دست کلید ، پریزهای هوشمند است .

با اتصال این لوازم خانگی به یک پریز هوشمند می توانید این شرایط را برای خود فراهم کنید.پریزهوشمند به شما امکان می دهد وسایل و لوازم خانگی خودکار ، کارآمدتر و متناسب با خواسته های خود بسازید

 

ایده های هوشمند !

ایده های قابل پیاده سازی با  پریز هوشمند بسیار فراوان است ما لیستی از ایده های قابل پیاده سازی را گردآوری کرده ایم که در آن می توانید از پریزهای هوشمند استفاده کنید.

۱- آیا می خواهید قبل از اینکه شب دیروقت از محل کار به خانه برگردید چراغ ها را روشن کنید؟

کلیدهای برق هوشمند به شما امکان می دهد تا با ضربه زدن روی تلفن هوشمند خود چراغ های خود را خاموش یا روشن کنید.

 

۲- آیا می خواهید مدت زمانی را که فرزندانتان از تلویزیون استفاده می کنند و بازی های ویدیویی انجام می دهند محدود کنید؟

برنامه ای را انتخاب کنید که زمان روشن شدن تلویزیون را محدود کند ، آن را در برنامه تلفن هوشمند خود برنامه ریزی کرده و اجازه دهید پریز هوشمند کار را برای شما انجام دهد.

 

۳- هنگامی که در تعطیلات  از خانه دور می شوید ، می توانید در هر جایی از دنیا لوازم خانگی را که به برق متصل است کنترل کنیدبا دانستن اینکه می توانید از طریق تلفن هوشمند خود در هر زمان انرژی و میزان مصرف را کنترل کنید ، احساس امنیت کنید.

 

۴- برخی از برنامه های کلید های برق هوشمند دارای ویژگی های اضافی مانند اجازه دادن به شما برای کم کردن چراغ هستند.قبل از شروع فیلم ، مجبور نیستید از جای خود برخواسته تا چراغ ها را کم کنید.

 

۵- می توانید برنامه هایی را برای زمانی که می خواهید چراغ ها یا وسایل دیگر روشن و خاموش شوند با کلید ها و پریزهای هوشمند ایجاد کنید.حتی می توانید برنامه ها را در روزهای مختلف هفته و ساعات روز تغییر دهید.

 

۶- می توانید برای قهوه ساز خود برنامه ریزی کنید تا اولین فنجان قهوه خود را قبل از اینکه حتی از رختخواب بلند شوید آماده کند .

 

۷- “چراغ خاموش” در اتاق بچه های شما می تواند برای زمان های مختلف در روزهای مدرسه و آخر هفته تنظیم شود.

 

۸- تا به حال از خانه خارج شده و فراموش کرده اید که فر یا بخاری را خاموش کنید؟با یک پریز  هوشمند ، این توانایی را دارید که در زمان غیبت آن را خاموش کنید و خیالتان از بابت خانه راحت باشد که از خطر آتش سوزی و خسارت ایمن است.

 

کلید ، پریزهای هوشمند روشی کم هزینه برای به روزرسانی لوازم خانگی یا دستگاه های خانگی به لوازم هوشمند است. آنها مزایایی بسیاری دارنداز جمله بهبود بهره وری انرژی و ایمنی.با کلید ، پریزهای هوشمند می توانید قدرت فن آوری خانه های هوشمند را با کم ترین صصرف هزینه داشته باشید.