هوشمند سازی ساختمان با آسانه

پک کامل

 

تعاریف متفاوتی از ساختمان هوشمند وجود دارد.  ساختمان‌هایی هستند که زیرساخت هوشمندی دارند که وظیفه کسب اطلاعات برای خودکارسازی فرآیندهای مختلف مانند روشنایی، آبیاری، تهویه مطبوع، نظارت تصویری، پارکینگ یا امنیت را بر عهده دارد.

چند سالیست که با پیدایش هوشمندسازی در زندگی مدرن در تجهیزاتی مانند تلفن های همراه هوشمند ، تلویزیون های هوشمند و یا تجهیزات سلامتی و پزشکی هوشمند ،  هوشمند سازی ساختمان در ایران نیز مورد توجه ساختمان سازان ، شهرسازان و بسیاری از مردم عادی قرار گرفته است. چرا که نیاز به زندگی راحت تر با هوشمندی تجهیزات فراهم میشود.با بروز علاقه مندی به هوشمند سازی ساختمان و احساس نیاز به تجهیزات هوشمند سازی ساختمان ، شرکت های مختلف در ایران نیز شروع به تحقیق و توسعه تجهیزات هوشمند در زمینه ساختمان سازی نموده اند.

شرکت دانش بنیان خانه هوشمند آسانه  فعالیت خود را در طراحی و تولید انواع سیستم های هوشمند ساختمان از سال ۱۳۹۲ به صورت رسمی شروع کرده و توانسته است با تجربه و تخصص خود، به تولید انواع سیستم های هوشمند ساختمان پرداخته و گامی موثر در خودکفایی کشور در این حوزه بردارد. این شرکت، اکنون قادر است تا برای هوشمند سازی خانه های قدیمی و جدید، طراحی های نوآورانه و پیشرفته ای را ارائه نماید. با مشاوره هوشمند سازی خانه هوشمند آسانه بهترین راهکارها برای هوشمند سازی در اختیار شما خواهد گرفت.

 

چالش های هوشمند سازی ساختمان :

سرمایه‌گذاری در فناوری ساختمان‌های هوشمند در نهایت با ایجاد بهره‌وری بالاتر، هزینه‌های کمتر در ساختمان و فرصت‌های برنامه‌ریزی بهتر، هزینه خود را جبران می‌کند. اما این مزایا با جادو ظاهر نمی شوند. برای پیاده سازی اینترنت اشیا و درک چگونگی استفاده از یک ساختمان هوشمند، زمان، پول و دانش لازم است. چالش ها و نگرانی های مختلفی در زمینه هوشمند سازی وجود دارد که در این جا به چند مورد اشاره خواهیم کرد :

هزینه هوشمند سازی  هزینه هوشمند سازی ساختمان :

یکی از مهم ترین و اصلی ترین تصورات منفی در زمینه هوشمند سازی ساختمان ، بحث قیمت تمام شده آن است. چه برای سازندگان ساختمان و چه برای افراد عادی برای بازسازی ساختمان اولین سوالی که در زمینه هوشمند سازی خانه ایجاد میشود بحث هزینه های تمام شده آن است. در گذشته به دلیل نبود تجهیزات هوشمند سازی داخلی ، کاربران مجبور به خرید تجهیزات هوشمند سازی خارجی بودند ، تجهیزات خارجی نیز به دلیل بالا بودن و متغیر بودن قیمت دلار ، هزینه های بسیار بالایی را برای کاربران هوشمند سازی در بر داشتند. از طرفی هزینه های جانبی نصب و راه اندازی نیز از دیگر نگرانی های کاربران برای هوشمند سازی ساختمان می باشد.

قیمت تجهیزات هوشمند سازی ایرانی بسیار پایین تر از محصولات مشابه خارجی ، امروزه با تولید تجهیزات هوشمند سازی متنوع با کیفیت بالای ایرانی ، نگرانی در رابطه با قیمت تجهیزات هوشمند سازی برطرف شده است ، چرا که تولیدات خانه هوشمند ایرانی با قیمتی غیر قابل مقایسه با محصولات مشابه خارجی در بازار موجود می باشند. با کمترین هزینه می توان یک آپارتمان را با تجهیزات هوشمند سازی ایرانی هوشمند کرد.

از طرفی با پیدایش  فناوری بیسیم در تجهیزات هوشمند سازی نوین ، دیگر هزینه های مربوط به تخریب و سیم کشی از بین رفته و هزینه تمام شده هوشمند سازی خانه بسیار پایین تر از سیستم های مدیریت ساختمان سیمی قدیمی میباشد.

یکی از موارد دیگری که باعث کاهش نگرانی در زمینه قیمت هوشمند سازی ساختمان میشود ، کاهش هزینه ها در در زمینه هزینه های انرژی و وقت و.. است که پس از هوشمند سازی ساختمان اتفاق خواهد افتاد. با صرفه جویی در مصرف انرژی ، وقت و .. مسلما هزینه های ابتدایی خرج شده جبران خواهد شد.

 

تداوم کارکرد تداوم کارکرد تجهیزات هوشمند سازی

یکی دیگر از نگرانی ها و چالش های هوشمند سازی ، تداوم کارکرد تجهیزات هوشمند سازی است. چرا که در ابتدای عرضه محصولات هوشمند سازی معمولا یا تجهیزات خارجی  سازگاری کمتری با چالش های ساختمان سازی بومی داشتند و یا اشناییت کمی که نسبت به نصب و تعمیر تجهیزات بود ، کارکرد این تجهیزات پس از مدتی با مشکل مواجه می شد. یا با تحریم ها و فیلتر های اینترنت ، بسیاری از تجهیزات هوشمند ، امکان اتصال اینترنتی خود را از دست میدادند. بنابر این کاربران یک دید منفی نسبت به تداوم کاردکرد تجهیزات هوشمند سازی داشتند.

اما امروزه باتوجه به پیشرفت و تحقیق و تجربه های بدست آمده ، و همچنین طراحی تجهیزات هوشمند سازی ایرانی با توجه به امکانات و محدودیت های ساختمان سازی ایرانی ، نگرانی های مربوط به عدم تداوم کارکرد تجهیزات هوشمند سازی از بین رفته است.

با قرار گیری سرور های اینترنتی خانه هوشمند ایرانی آسانه در داخل کشور ، مشکل قطعی و عدم دسترسی اینترنتی به تجهیزات هوشمند سازی بدلیل تحریم ها و یا فیلترینگ و اینترنت ملی ،  از بین رفته است.

 

کارکردن آسان کارکرد آسان تجهیزات هوشمند سازی

معمولا به دلیل پیچیدگی تنظیمات تجهیزات هوشمند سازی قدیمی و یا خارجی ، کاربران ترس از کار با تجهیزات هوشمند سازی را دارند. اما تجهیزات هوشمند سازی ایرانی آسانه با رابط کاربری آسان ، زبان فارسی و طراحی با توجه به فهم و نیاز مشتری ایرانی ، کاربری آسان و ساده ای دارد. از طرفی تولید انواع آموزش های ساده سمعی و بصری برای تجهیزات هوشمند سازی آسانه ، کاربران تسلط کامل بر کارکرد و تنظیمات وسایل خواهند داشت.

 

 

خانه هوشمند

 

پشتیبانی محصولات هوشمند سازی ساختمان 

 

مشتریان بزرگ‌ترین دارایی یک کسب‌وکار هستند و این دارایی از طریق رضایت و روابط با آن‌ها ایجاد می‌شود. مشتری تنها زمانی راضی می‌شود که پیشنهادی که به او ارائه می‌شود مطابق یا فراتر از تعهدات باشد. پشتیبانی محصولات هوشمند سازی خانه نیز یکی از مهم ترین دغدغه ها در زمینه هوشمند سازی ساختمان است. محصولات هوشمند سازی خارجی به دلیل در دسترس نبودن شرکت های تولید کننده ، مسلما پشتیبانی اسان و دسترسی اسانی برای مشتریان ایرانی نخواهند داشت. خانه هوشمند ایرانی آسانه  با تیم پشتیبانی قوی و در دسترس بودن شرکت، پشتیبانی قابل اطمینانی را برای محصولات هوشمند سازی فراهم میکند.

 

کلید برق هوشمند نصب و راه اندازی تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

نصب و راه اندازی تجهیزات هوشمند سازی ، یکی دیگر از چالش ها و نگرانی های مشتریان است. و اینکه برای نصب و راحتی تجهیزات خانه هومشند چه پیش نیاز هایی لازم است ؟ آیا برای خانه های در حال ساخت قابل پیاده سازی است یا برای خانه های ساخته شده نیز می توان نصب و راه اندازی کرد؟ تمامی این ها سوالاتی است که ذهن مشتری را برای خرید تجهیزات خانه هوشمند درگیر میکند. 

با توجه به این که محصولات هوشمند سازی آسانه به صورت بیسیم هستند بنابراین نیاز به تخریب و سیم کشی ندارند و به آسانی برای خانه های ساخته شده نیز بدون هیچ مشکلی نصب و راه اندازی خواهند شد.

از طرفی محصولات هوشمند سازی آسانه با طراحی استاندارد و منحصر بفرد براحتی درون قاب های ایرانی قابل جاسازی میباشند.

آموزش های موجود برای نصب و راه اندازی به صورت بصری و محتوای تصویری نصب و راه اندازی را برای مشتریان بسیار ساده می نماید.

در صورت درخواست مشتری ارسال نصاب برای نصب و راه اندازی به محل امکان پذیر می باشد.

 

مزایای هوشمند سازی ساختمان با محصولات هوشمند سازی آسانه

 

شرکت دانش بنیان آسانه با تولید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان ، با توجه به نیاز ها و استاندارد های بومی کشور ، سعی نموده تا محصولاتی متنوع و با کیفیت برای هوشمند سازی ساختمان ارائه نماید. انواع تجهیزات در زمینه های مختلف هوشمند سازی را تولید و عرضه مینماید. مشتریان با توجه به نیاز و سلایق خود می توانند تمامی قسمت های مختلف یک ساختمان را با محصولات اسانه هوشمند سازی نمایند. و یا چنانچه تجهیزات دیگری با برند های دیگر دارند نیز می توانند به آسانی با تجهیزات خانه هوشمند آسانه ادغام نمایند.

 خانه هوشمند آسانه در تمامی زمینه های هوشمند سازی ساختمان دارای تجهیزات متنوعی می باشد :

تجهیزات روشنایی هوشمند ایرانی آسانه

تجهیزات روشنایی هوشمند اسانه در قالب های متنوع زیر ارائه میشنود :

  • کلید های هوشمند لمسی در مدل های ، تک پل، دو پل ، سه پل و چهار پل ، در طرح ها و رنگ های جذاب و متنوع نیاز هر نوع سلیقه ای را برطرف خواهند کرد. امکانات متنوع از جمله دارای ریموت کنترل ، قابلیت اتصال به وای فای و کنترل از هر جایی از دنیا با موبایل ، قابلیت تعریف زمانبندی ها و سناریو های مختف رو شنایی از جمله امکانات این کلید های هوشمند است.
  • مبدل های کلید سنتی به هوشمند

    شرکت خانه هوشمند ایرانی آسانه راه حل های متنوعی برای هوشمند سازی روشنایی با توجه به بودجه کاربران در اختیارشان قرار میدهد. چنانچه به هر علت از جمله مسائل مالی امکان تعویض کلی کلید ها نباشد با استفاده از مبدل های کلید سنتی به هوشمند بدون نیاز به تعویض کلید ، میتوان همان کلید سنتی را هوشمند کرد.

    راه حل این کار استفاده از مبدل های کلید سنتی به هوشمند و یا به اصطلاح معروف پشت کلیدی های هوشمند است. این تجهیزات بسیار کوچک براحتی بدون نیاز به تخریب یا کار اضافه یا سیم کشی اضافه ، کاملا داخل کلید سنتی و پشت کلید جایگذاری میشوند.

    تمامی ویژگی ها و امکانات از جمله اتصال با موبایل و اینترنت و همچنین کنترل از طریق ریموت RF را داراست . امکان تعریف انواع سناریو های زمانبندی برای روشنایی و امکان اتصال به سرور ابری آسانه از دیگر ویژگی های این پشت کلیدی های هوشمند است.

 

تجهیزات سرمایش و گرمایش هوشمند

خانه هوشمند ایرانی آسانه با ارائه راهکار های خلاقانه در زمینه هوشمند سازی سرمایش و گرمایش محصولات هوشمند خوبی را ارائه میکند :

  • کلید کولر آبی هوشمند آسانه تحولی نوین در زمینه کلید های آبی سنتی ایرانی ایجاد نموده است. تنها با تعویض کلید کولر ، کولر های آبی قدیمی تبدیل به  کولر های هوشمند با قابلیت زمانبندی بر اساس دما و تایمر های مختلف ، امکان تعریف سناریو های دما و تایمر سناریو های اینترنتی و بسیاری امکانات مختلف می باشند.
  • کلید ترموستات هوشمند آسانه با طراحی زیبا و منحصر به فرد با قابلیت های هوشمند و امکان اتصال به اینترنت با تعریف انواع سناریو های هوشمند بر اساس دما و یا تایمر داخلی و اینترنتی دمای ساختمان را در حالتی مطلوب حفظ خواهد نمود.

تجهیزات امنیتی و ایمنی هوشمند

خانه هوشمند آسانه با ارائه پکیج سیستم امنیتی خانه هوشمند کلیه نیاز های امنیتی را در نظر گرفته و راهکار های مختلفی را در راستای ایجاد امنیت در ساختمان هوشمند ارائه میدهد.

عملگر ها و تجهیزات مکانیکی هوشمند

خانه هوشند آسانه با ارائه رله و ماژول های مختلف با امکانات متعدد این امکان را برای شما فرهم میکند تا هر گونه وسایل مکانیکی را بتوان به صورت نرم افزاری کنترل کرد.  به عنوان مثال میتوان از کاربرد های این رله ها برای کنترل پرده های هوشمند یا سایبان ها استفاده کرد. از سایر کاربرد این رله ها میتوان به کنترل هوشمند درب پارکینگ اشاره نمود.

تمامی این رله های هوشمند  امکان اتصال به وای فای و اینترنت را دارا میباشند.امکان کنترل مستقیم و یا کنترل از راه دور با اینترنت و ریموت را دارند. انواع سناریوهای زمانبندی مختلف بر روی این رله ها قابل پیاده سازی است. 

تجهیزات هوشمند آبیاری 

کنترل‌کننده‌های آبیاری هوشمند  ،  شرایط  آب و هوا، شرایط خاک، تبخیر و مصرف آب گیاه را  هوشمندانه در نظر میگیرند . باتوجه به نیاز گیاه اقدام به آبیاری اتوماتیک گیاه می کنند. خانه هوشمند اسانه با ارائه سیستم آبیاری هوشمند ، می توان گفت به کلیه انتظاراتی که از یک سیستم آبیاری هوشمند میرود را در یک سیتم مجتمع کرده است. تایمر آبیاری هوشمند اسانه دارای تایمر و حافظه داخلی امکان اتصال به اینترنت و قابلیت کنترل همزمان ۴  شیر برقی را دارا میباشد.

مزایای تجهیزات هوشمند سازی آسانه 

 

هزینه هوشمند سازی

هزینه پایین  در کنار کیفیت بالا ی تجهیزات هوشمند سازی آسانه از جمله مهم ترین مزایای تجهیزات خانه هوشمند اسانه می باشد. چرا که در مقابل امکانات متنوع و مشابه محصولات خارجی به دلیل تولید در داخل کشور قیمت بسیار پایین تری را نسبت به نمونه مشابه خارجی دارند. از طرفی به دلیلی بیسیم بودن و عدم نیاز به سیم کشی هزینه های تخریب و سیم کشی نیز در تجهیزات هوشمند سازی آسانه وجود ندارد ، بنابراین قیمت تمام شده پایینتری برای مشتری خواهد داشت.

 

ساخت ایران تولید تمامی تجهیزات هوشمند سازی ساختمان آسانه ، با توجه به شرایط ، نیاز ها و سلیقه مشتری داخلی و همچنین ارائه راهکار های متنوع هوشمند سازی کاملا در داخل ایران  طراحی و تولید میشوند. در دسترس بودن شرکت  دانش بنیان آسانه برای خرید حضوری و یا پاسخ گویی در هر گونه مشکل و یا سوال احتمالی از مهم ترین مزیت های تجهیزات هوشمند سازی ایرانی آسانه می باشد. از طرفی به دلیل قرار گیری سرور های خانه هوشمند آسانه در داخل ایران دیگر مشکلات مربوط به اینترنت و فیلترینگ و تحریم ها بر کارکرد محصولات تاثیری ندارد.

 

تداوم کارکردکارایی  بالا و عدم نیاز به تخریب و سیم کشی از جمله مزایای تجهیزات هوشمند سازی آسانه میباشد. تولید و طراحی باتوجه به استاندارد های قوطی های ایرانی ، و بیسیم بودن تجهیزات این امکان را برای مشتری فراهم مینماید تا بدون کوچکترین تخریب یا سیم کشی اضافه ای سیستم های سنتی خود را به سیستم های هوشمند با کارایی و کارکرد قابل اطمینان تبدیل نماید.

 

سیستم امنیتی

امنیت و ایمنی تجهیزات هوشمند آسانه یکی مهم ترین دغدغه ها در شرکت آسانه می باشد. تمامی اطلاعاتی که بین تجهیزات ، موبایل کاربر و یا سرور های آسانه رد و بدل می شود همگی یه صورت کاملا امن رمز نگاری شده و تحت پروتکل های امنیتی SSL رمز نگاری شده و جابجا میشوند. انواع پشتیبان گیری دائم از اطلاعات کاربران ، تنظیمات اینترنتی آنها همگی جزو تمهیدات آسانه برای حفظ امنیت و ایمنی داده ها در هوشمند سازی ساختمان میباشند. 

 

تدیجیتکمیل به صورت تدریجی بدین معنی که مشتری با توجه به میزان بوجه در دسترس می تواند تجهیزات اسانه را به تدریج  خریداری نماید و بهم اضافه کند. در این صورت مشتری هر زمان که نیاز به هوشمند سازی هر بخشی از ساختمان داشته باشد میتواند تجهیزات آن قسمت را خریداری نموده بدون هیچ دردسر اضافه ای به سیستم هوشمند ساختمان اضافه نماید.

 

خانه هوشمند ایرانی آسانه

خانه هوشمند آسانه  به عنوان یک شرکت دانش بنیان یکی از اولین شرکت های تولید کننده تجهیزات خانه هوشمند ایرانی است. سعی ما در این سالها براین بوده تا بتوان با بومی سازی تجهیزات هوشمند سازی ساختمان بتوانیم امکانات یک خانه هوشمند را برای هموطنان عزیزمان در داخل با یک قیمت بسیار بسیار پایین تر فراهم کنیم. خانه هوشمند ایرانی آسانه  در تمامی زمینه های هوشمند سازی ساختمان فعال بوده و محصولات حرفه ای و با کیفیتی در اختیار مصرف کنندگان ایرانی ارائه میدهد با سر زدن به فروشگاه محصولات ما میتوتنید تمام محصولات خانه هوشمند آسانه را ملاحظه نمایید

خانه هوشمند

 

اگر احساس میکنید برای خرید و انتخاب و همچنین برآورد هزینه نهایی خانه هوشمند نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید ، مشاوران فنی ما در آسانه به صورت مشاوره حضوری و بازید از مکان و یا به صورت آنلاین شما را راهنمایی خواهند کرد. کافیست در شماره های زیر پیام بگذارید و یا تماس بگیرید. ما از صفر تا ۱۰۰ هوشمند سازی منزلتان کنار شما هستیم.