دزدگیر اماکن هوشمند

دزدگیر هوشمند اماکن

با امکان WiFi و سیم کارت

 

اگر قصد تجهیز محل کار یا سکونت خود به دزدگیر هوشمند دارید، این بسته کامل را پیشنهاد میکنیم. با توجه باینکه کلیه تجهیزات این دزدگیر هوشمند بصورت بیسم هستند ، نیاز به هیچگونه سیم کشی ندارید . کافی است سیم کارت را داخل آن قرار داده و به راحتی با استفاده از اپ موبایل آن را به شبکه وای فای متصل کنید. شما در زمانی کمتر از ۱۵ دقیقه میتوانید این سیستم را نصب و راه اندازی کنید. با توجه باینکه دستگاه مرکزی این دزدگیر دارای باطری میباشد نگران قطع برق نخواهید بود و حتی در خارج از منزل پیام مربوط به قطع و وصل برق را دریافت خواهید کرد. بسته این دزدگیر شامل کلیه ملزومات از قبیل آژیر داخلی ، حسگر حرکتی ، حسگر درب و پنجره و ریموت کنترل است و در صورت نیاز به حسگرهای بیشتر میتوانید از فروشگاه ما تهیه فرمایید.

سنسورها و چشمی ها را در محل هایی مانند ورودی درب اماکن، رو به پنجره ها و سایر محل هایی که امکان ورود غیر قانونی در زمان عدم حضور شماست نصب کنید تا بلافاصله بعد از تشخیص حرکت در هرکدام از محل های یاد شده این سیستم امنیتی اعلام سرقت را فعال کنند.

شما هشدارهای این دزدگیر هوشمند را از دو طریق اینترنت و sms دریافت کرده و در صورت نیاز میتوانید با اپلیکیشن موبایل آن را مدیریت کنید.

هاب اصلی کنترل کننده وظیفه ارتباط با همه سنسورها را بر عهده دارد. هنگامی که حسگرها فعال میشوند ، مثلاٌ قسمت های ورودی مهم از قبیل درب یا پنجره ها باز می شوند ، یا هنگامی که حضور افراد تشخیص داده میشود ، پیام هشدار برای شما ارسال می شود.

نصب DIY ، بدون نیاز به تخصص خاص یا حضور نصاب در محل توسط مصرف کننده قابل انجام است. شما میتوانیدکل سیستم را بدون نیاز به ابزار یا هرگونه نصب حرفه ای تنظیم کنید و در صورت نیاز اجزای آن را  در آپارتمان یا دفترکار گسترش دهید.

 این سیستم میتواند در کنار سایر محصولات خانه هوشمند OnSmart از قبیل دوربین و لوازم جانبی علاوه بر امنیت، کاربرد هوشمند سازی ساختمان را نیز داشته باشد.

 

قابلیتها و امکانات:

  • دارای ۲۴ زون بیسیم

  • دارای ۵ نوع زون

  • امکان تعریف ۳ گروه آلارم

  • دسته بندی ۶ گروه تماس

  • دسته بندی ۳ گروه اس ام اس

  • دارای باطری داخلی

  • دارای شارژر داخلی

  • قابلیت ارسال هشدار باطری

  • امکان ارسال هشدار قطع برق و شبکه

  • دارای آژیر داخلی

  • پشتیبانی از آژیر بی سیم (۴۳۳ مگاهرتز)

  • امکان کد لرنینگ برای سنسور های بی سیم

 

مشخصات فنی:

  • ولتاژ ورودی ۹ الی ۱۲ ولت

  • جریان مصرفی از ۲۵ الی ۴۵۰ میلی آمپر

  • فرکانس شبکه موبایل: ۸۵۰-۹۰۰-۱۸۰۰-۱۹۰۰

  • وای فای : ۲٫۴GHz

  • باطری داخلی: لیتیوم DC7.2V

  • قدرت آژیر: ۸۵dB

  • فرکانس RF۴۳۳MHz PT2262

  • دمای کاری: منفی ۱۰ الی ۵۰ درجه سانتیگراد

 

محتویات پک دزدگیر اماکن هوشمند Onsmart

پک دزدگیر اماکن هوشمند بیسیم Onsmart  که ما انتخاب کردیم شامل دستگاه های کافی برای محافظت از یک خانه کوچک یا کسب و کار و مغازه ها میباشد. شما به راحتی می توانید حسگرهای بیشتری را برای گسترش سیستم خود در صورت نیاز اضافه کنید.

دزدگیر اماکن

پک شامل یک کنترلر اصلی با صفحه کلید است. این مغز اصلی سیستم است که با تمام دستگاه های دیگر در خانه شما ارتباط برقرار می کند. از طریق روتر WiFi منزل شما به اینترنت متصل می شود. کنترلر اصلی در حقیقت اعلان ها را به تلفن شما ارسال کند و دستورات (بازو / خلع سلاح) را دریافت می کند. و تنظیمات اصلی و فرمانها بر روی این دستگاه پیاده سازی میشود. داخل کنترلر یک باتری داخلی وجود دارد که در هنگام قطع برق،  سیستم به کار خود ادامه خواهد داد.

ریموت کنترلر

 

۲ عدد ریموت کنترلر RF برای کنترل از راه دور سیستم که بروری هر ریموت چهار وضعیت دستگاه قرار دارد و قابل کنترل است.

سنسور در و پنجره سونوف

پک شامل یک عدد سنسور در و پنجره هوشمند میباشد که به راحتی بروری در یا پنجره نصب میشوند. در صورت باز شدن در سنسور یک سیگنال به کنترلر اصلی ارسال میکند و کنترلر به شما اعلان ارسال خواهد کرد.

سنسور چشمی

کیت شامل یک  سنسور تشخیص حرکت مادون قرمز منفعل (PIR) است. این سنسور را می توان روی میز قرار داد یا روی دیوار نصب کرد و حرکت در میدان دید خود را تشخیص می دهد. مجدداً، در صورت نیاز می توانید سنسور های چشمی اضافی خریداری کنید و به سیستم اضافه نمایید.

تگ pir

 

تگ PIR

 این پک شامل ۲ عدد تگ PIR برای کنترل دستگاه میباشد

 

آژیر

داخل پک یک آژیر موجود میباشد که در صورت خطر صدای بلندی برای هشدار ایجاد میکند

شارژر

 

شارژر

شارژر موجود در پک برای اتصال دستگاه اصلی به برق میباشد

سیستم دزدگیر اماکن هوشمند Onsmart چگونه کار میکند

 

تنظیمات اصلی و شناسایی سنسور ها بروی کنترلر مرکزی به راحتی و با چند تنظیم ساده انجام میشود.

پس از شناسایی سنسور ها به دستگاه ، حال این سنسور ها هستند که با تشخیص های خود سیگنال هایی را به دستگاه اصلی دزدگیر ارسال میکندد و دستگاه با توجه به تنظیماتی که کاربر بر روی آن ست کرده تصمیمات هشداری را میگیرد.

به عنوان مثال آزیر به صدا در می آید ، به شماره موبایل های تنظیم شده پیامک هشدار ارسال میکند یا تماس میگیرد.

دزدگیر اماکن

نصب سیستم دزدگیر اماکن هوشمند Onsmart

این دزدگیر یک سیستم هشدار بی سیم است، بنابراین نیازی به کابل کشی در سراسر خانه شما نیست. از روتر WiFi منزل شما برای برقراری ارتباط با برنامه های iOS یا Android استفاده می کند.  دستگاه اصلی قابل نصب بروری دیوار میباشد. همچنین کیتوانید با پایه رومیزی دستگاه را برروی میز قرار دهید. نصب سنسورها روی در، پنجره و دیوار آسان است. فقط نوار دو طرفه را جدا کنید و سنسورها را روی در یا دیوار نصب کنید.

سنسور حرکت نیز به راحتی روی دیوار نصب می شد. آنها دارای یک براکت چرخشی هستند که به شما امکان می دهد سنسور را در هر جهتی زاویه دهید. می توانید براکت را با استفاده از نوار دو طرفه ارائه شده یا با پیچ نصب کنید. سنسورهای حرکتی توسط دو باتری AAA تغذیه می شوند. بسته به جایی که آنها نصب کرده‌اند، می‌توانید تا یک سال کار کنید.

 

نصب سنسور در/پنجره نیز بسیار آسان است. فقط روکش چسب را بگیرید و بچسبانید. این سنسور از باتری استاندارد CR2032 استفاده می کند.  یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این سنسورها این است که یک LED ارائه می‌دهند که هر زمان حسگر تشخیص داد درب/پنجره باز است، به رنگ قرمز چشمک می‌زند.

دزدگیر منزل

فیلم آموزش نصب و راه اندازی